Cancelacións e devolucións

INFORMACIÓN SOBRE CANCELACIÓNS E ADIAMENTOS DE EVENTOS

CANCELACIÓNS:

Con motivo do estado de alarma decretado polo goberno a causa do COVID-19 foron cancelados os seguintes espectáculos:

  • Concerto de Abraham Cupeiro no Teatro Colón, os días 22 e 23 de marzo.
  • Festival Galego de Cabaret no Teatro Colón do 25 ao 28 de marzo.
  • Acróbata e Arlequín, no Teatro Colón o 29 de marzo.
  • Presentación de Atlantic Pride, no teatro Colón o 3 de abril.
  • Concerto de Djely Tapa, no Teatro Colón o 5 de abril.
  • West Side Story, no Teatro Colón, os días 16, 17, 18 e 19 de abril.
  • Quique González, no Teatro Colón, o día 30 de abril.

Procederase á devolución do prezo das localidades a través do mesma canle no que se realizou a venda (online/teléfono/despacho de billetes) e a través do mesmo medio de pago (efectivo/cartón).

Para compras online: procederase á devolución automática do seu importe a través do cartón de crédito/debido coa que se realizou a compra. A devolución incluirá o importe dos gastos de xestión que fosen abonados.

Para compras en despacho de billetes: as persoas que adquirisen a súa localidade nalgunha dos despachos de billetes do IMCE, deberán dirixirse á mesma para a devolución do seu importe, no prazo que se sinale para o efecto, tras a súa reapertura.

ADIAMENTOS:

Con motivo do estado de alarma decretado polo goberno a causa do COVID-19 foron aprazado o seguinte espectáculo:

  • Unha noite na Praia, no Teatro Colón o 13 de marzo: posponse ao 3 de xullo
  • Unha noite na Praia, no Teatro Colón o 14 de marzo: posponse ao 4 de xullo.
  • Unha noite na Praia, no Teatro Colón o 15 de marzo: posponse ao 5 de xullo.
  • Óscar Rosende, no Teatro Colón o 29 de maio: posponse ao 23 de xaneiro de 2021.

Para compras online: enviarase un comunicado a todos a compradores vía email dándolles as opcións de: reimprimir un novo ticket coa data actualizada ou solicitar a devolución do importe da entrada.

En caso de adquirirse máis dunha localidade, pode solicitarse a devolución parcial, ou de todas as localidades adquiridas.

O prazo máximo para a devolución das entradas adquiridas é de 1 mes.

Para localidades adquiridas nos despachos de billetes: as persoas que desexen asistir ao evento na nova data, poderán facer uso dos tickets que xa teñen. Aínda que figure a data inicialmente prevista, os tickets son válidos.

As persoas que non desexen asistir, deberán dirixirse ao despacho de billetes na que adquiriron a localidade, no prazo que se estableza polo IMCE a reapertura da mesma para a devolución do seu importe, que será reintegrado a través do mesmo medio de pago que o realizado para a compra.

REAPERTURA DA BILLETEIRA DA PRAZA DE OURENSE:

O lunes 25 de maio procederase á reapertura da billeteira da praza de Ourense, e con isto iniciarase o proceso de devolución de entradas de eventos cancelados ou aprazados a causa da situación de crisis sanitaria causada polo COVID-19.

O prazo para solicitar a devolución é do 25 de maio ao 30 de xuño de 2020.

Trátase só da devolución de entradas compradas nas billeteiras físicas do Teatro Colón e da praza de Ourense.

A devolución realizarase a través do mesmo método de pago no que se adquiriron as entradas (efectivo ou tarxeta).

As persoas interesadas deberán levar as entradas adquiridas anteriormente e, no seu caso, a tarxeta de crédito/débito utilizada polo pago das mesmas.

O horario será o habitual: de luns a vernes, de 9.30 a 13.00 horas e de 16.30 a 19.30 horas.

POLÍTICA DE REEMBOLSO DO EMHU

Debido á alerta sanitaria motivada pola pandemia de COVID-19 e co fin de garantir o benestar e seguridade de artistas, público e trabajadores/as, a organización do Encontro Mundial de Humorismo confirma o seu aprazamento.

A organización anuncia que finalmente se celebrará do 19 ao 27 de setembro mantendo prácticamente tódolos shows anunciados ata o momento. Se publicarán os novos horarios en emhu.es.

En caso de que a celebración do evento non se poida desenvolver con total normalidade en setembro, o EMHU se aprazaría a maio de 2021, mantendo a mesma programación.

ENTRADAS E POLÍTICA ACTUALIZADA DE REEMBOLSO

Os compradores do EMHU que xa adquirisen a súa entrada poden conservala xa que será válida na nova data.

En caso de que non desexen asistir na nova data programada, deberán contactar coas plataformas de venda online como indicamos a continuación. O periodo de devolución estará vixente dende o 30 de abril ata 15 días despois da declaración do fin do estado de alarma.

REEMBOLSO SEGUNDO A PLATAFORMA

As devolucións se realizarán sempre polo mesmo método empregado para a súa adquisición.

Para solicitar o reembolso da compra en ataquilla, debes escribir a devoluciones@ataquilla.com indicando a dirección de correo electrónico coa que se efectuou a compra e a referencia das túas entradas.

Para solicitar o reembolso da compra en eventbrite, debes escribir a imce@gestiontickets.online indicando a dirección de correo electrónico coa que se efectuou a compra e a referencia das túas entradas.

Se os clientes mercaron as entradas nas billeteiras físicas da Praza de Ourense, do Teatro Colón, do Fórum Metropolitano, do Coliseum da Coruña ou do Centro Ágora, poden solicitar a súa devolución entre o 25 de maio e o 30 de xuño de 2020 na mesma billeteira onde fixeron a súa compra. A devolución se realizará a través do mesmo método de pago co que foron adquiridas (efectivo ou tarxeta). As persoas interesadas deberán levar consigo as entradas anteriormente adquiridas e, no caso de pago con tarxeta, a tarxeta de crédito/débito empregada para o pago das mesmas.

ABONADOS

Os compradores de abonos deberán escoller manualmente as súas butacas dentro da zona reservada para abonados entre o 15 de xullo e o 1 de setembro, inclusive.

Para máis información: info@emhu.es