Prezo: ANTES 31/12/2015: 8 € (VR) / 10 €. A PARTIR 01/01/2016: 10 € (VR) / 12 €
Duración: 75 minutos
Idioma: CAS
Calificación: +15
Duración: 75 minutos
Idioma: CAS
Calificación: +15
Varios cooperantes secuestrados nunha cova, nas montañas de Afganistán, xunto cun dos seus captadores: son catro vítimas da situación xeopolítica e do seu propio desexo de acción. Que poden facer? Como sobreviven? Nesta nova obra de Meridional explora o día a día soportado polos reféns en oriente medio, cuxa forza xorde da comunicación, á vez sutil e mundana, do humor, o enxeño e a esperanza. E á vez aproveita para expor cuestións ás que quizais non todos deamos as mesmas respostas.
LOS ESCLAVOS DE MIS ESCLAVOS, Teatro Meridional
Cunha decidida aposta por contar historias universais dende pequenos microcosmos, esta nova aventura dos creadores de Qfwfq, Miguel Hernández, Romeo, Cyrano, Calisto e tantos outros, céntrase no intenso e extremo universo interpersoal elaborado ao longo dun prolongado secuestro. Como superar o medo, a inactividade, o encerro, o aburrimento, a falta absoluta de información, as diferenzas políticas e persoais, pechados nunha situación límite?
Rober, Ismail e Anik, europeos ligados ao mundo da cooperación, xunto a Amina, muller talibán convencida da súa situación, van superando as crise diarias grazas a unha mestura inestable de decisión, sentido común, loucura, humor, rabia, segredos, comunicación, tenrura e sorte. E á vez deixándonos entrever a trama da grosa tela xeopolítica na que están, e estamos todos envoltos.
Concibida dende unha concepción á vez comprometida e festiva do teatro, para a súa elaboración documentouse en relatos escritos por reféns reais (fundamentalmente: An evil cradling, de Brian Keenan, profesor irlandés catro anos e medio en poder de integrantes chiíes en Líbano; e Captive, de Jere Van Dyk, xornalista americano cativo dous meses nunha prisión talibán das montañas), así como en numerosas noticias e artigos diversos.
Pero escribiuse pensando fundamentalmente no teatro. En ofrecer un material rico ao actor e unha complicidade ao público, creando un texto escénico onde os sentimentos, as suxestións, o humor e a poesía tamén teñen cabida.
DOSSIER CRÍTICA