Prezo: 15€ | 20€
DATAS E HORARIOS
- Venres, 15 de Febreiro de 2019 | 20:30
SINOPSE
PROGRAMA
………………………………………………………………………………………………
I
MÁRIO LAGINHA (1960)
Abertura 2011
Camponês Alentejano (Alentejo)
ALFREDO DUARTE MARCENEIRO (1891-1982) (arr. M. Laginha)
Estranha forma de vida
POPULARES (arr. M. Laginha)
Ó Laurinda. Linda, Linda (Algarve)
Mirandum se fui a la guerra (Miranda do Douro)
ALAIN OULMAN (1928-1990) (arr. M. Laginha)
Alfama
ARMANDO MACHADO (1899-1974) (arr. M. Laginha)
Se não chovesse tanto, meu amor
MÁRIO LAGINHA
Margarida
II
CUSTÓDIO CASTELO (1966) (arr. M. Laginha)
Sete pedaços de vento
JOSÉ PEDRO BLANC (1914-1959) (arr. M. Laginha)
Fado Blanc
ALAIN OULMAN (arr. M. Laginha)
Abandono
MÁRIO LAGINHA
Quando julgas que me amas
ALAIN OULMAN (arr. M. Laginha)
A minha terra é Viana
POPULARES (arr. M. Laginha)
Rapazes, meninos (Estremadura)
José Embala o Menino (Beira-Baixa)
ALAIN OULMAN (arr. M. Laginha)
Maria Lisboa
MÁRIO LAGINHA (1960)
Abertura 2011
Camponês Alentejano (Alentejo)
ALFREDO DUARTE MARCENEIRO (1891-1982) (arr. M. Laginha)
Estranha forma de vida
POPULARES (arr. M. Laginha)
Ó Laurinda. Linda, Linda (Algarve)
Mirandum se fui a la guerra (Miranda do Douro)
ALAIN OULMAN (1928-1990) (arr. M. Laginha)
Alfama
ARMANDO MACHADO (1899-1974) (arr. M. Laginha)
Se não chovesse tanto, meu amor
MÁRIO LAGINHA
Margarida
II
CUSTÓDIO CASTELO (1966) (arr. M. Laginha)
Sete pedaços de vento
JOSÉ PEDRO BLANC (1914-1959) (arr. M. Laginha)
Fado Blanc
ALAIN OULMAN (arr. M. Laginha)
Abandono
MÁRIO LAGINHA
Quando julgas que me amas
ALAIN OULMAN (arr. M. Laginha)
A minha terra é Viana
POPULARES (arr. M. Laginha)
Rapazes, meninos (Estremadura)
José Embala o Menino (Beira-Baixa)
ALAIN OULMAN (arr. M. Laginha)
Maria Lisboa
FICHA ARTÍSTICA
Pedro Neves, Director
Cristina Branco, Fadista
Mário Laginha, Piano
Miguel Amaral, Guitarra portuguesa
Cristina Branco, Fadista
Mário Laginha, Piano
Miguel Amaral, Guitarra portuguesa
Cristina Branco e a Real Filharmonía de Galicia
Cantigas de Sal
Cristina Branco reúne toda a emoción que o xénero podía conter na súa conexión íntima entre voz, poesía e música. Tal como fixeron outros que, desde mediados dos anos 90, encontraron no fado a súa forma de expresión, co que contribuíron a unha renovación sorprendente da Canção de Lisboa, Cristina Branco comezou a definir o seu percorrido, onde o respecto pola tradición camiña paralelo ao seu desexo de innovar.
2018 é o ano de “Branco”, disco amplamente recoñecido pola crítica (5 estrelas na revista Time out, 4 estrelas no Expresso e 4,5 estrelas no Ípsilon). Este novo traballo da cantante, con arranxos do trío composto por Bernardo Couto (guitarra portuguesa), Bernardo Moreira (contrabaixo) e Luis Figueiredo (piano), é un disco persoal e unha nova páxina na súa carreira. Segundo a propia Cristina, “é o disco en que prometo liberarme de calquera prexuízo, xuntando realidades que se transforman gradualmente nun novo-normal no que todo é posible e as alternativas se revelan claras, nítidas”.
A Real Filharmonía de Galicia inicia o seu camiño en Santiago de Compostela en 1996. Paul Daniel é, desde 2013, o seu director titular e artístico, posto no que o precederon Helmuth Rilling e Antoni Ros Marbà. Está formada por 50 músicos de 17 nacionalidades diferentes.
Con sede no Auditorio de Galicia e xestionada polo Consorcio de Santiago, mantén unha temporada de abono estable. Ao longo da súa traxectoria, acompañárona os directores máis destacados, cantantes e instrumentistas do mundo. Realizou xiras e concertos en escenarios de Alemaña, Austria, Francia, Brasil, Arxentina, Cuba e Portugal, país co que mantén unha estreita colaboración. Comprometida co territorio ao que lle presta servizo, actúa asiduamente por toda Galicia.
Real Filharmonía de Galicia
A RFG amosa un interese especial pola obra de autores noveis, en particular de compositores galegos. A súa discografía consta de máis de 12 cedés, dedicados a Maurice Ravel, Manuel de Falla, Frederic Mompou, Antón García Abril, Franz Schubert ou José Arriola.
A Real Filharmonía de Galicia traballa no achegamento a novos públicos, a través de propostas didácticas, familiares e programas especiais e promove, ademais, a realización de concertos en espazos abertos.
A orquestra forma un proxecto conxunto coa Escola de Altos Estudos Musicais, coa que colabora para lles ofrecer unha formación altamente especializada en práctica orquestral a intérpretes que están comezando.