Elas Son Artistas | Dayna Kurtz and Robert Maché 25 Aniversario de ‘Postcards from downtown’
ELAS SON ARTISTAS
O VIII ciclo Elas Son Artistas ofrece a posibilidade de achegarse a unha das grandes cantautoras norteamericanas das tres últimas décadas. O tempo voa e aquí estamos, celebrando os 25 anos desde a edición do excepcional Postcards from Downtown, onde Norah Jones márcase un dueto con Dyana Kurtz. Lonxe quedan os días onde nalgún dos selos discográficos sagrados debatíanse entre a fichaxe dunha moza que sería a nova musa do blues máis comercial, unha tal Norah Jones, ou o dunha muller alta, de voz negra, dura, profunda, áspera e doce ao mesmo tempo, de nome Dayna Kurtz. Como moitas outras veces na historia, Dayna era moi consciente de cal sería o seu camiño a partir de aí. Unha garganta privilexiada, a súa voz ten a calor e o compás das vellas divas do jazz, como Billie Holiday, Betty Carter ou Nina Simone, do blues, como Bessie Smith, ou do soul, como Aretha Franklin. Un efecto dramático que só Tom Waits ou Marianne Faithfull posúen, a beleza dos textos de Suzanne Vega, o enxeño poético de Leonard Cohen, a intensidade de Jeff Buckley e Van Morrison, ecos de Patti Smith, Laura Nyro, Joni Mitchell… Ese disco contiña unha Torch Song como Love Gets In The Way que lle abriu as portas de Europa, especialmente en Países Baixos. Aínda quedaban un par de anos ata que España sucumbise aos seus encantos. Dayna Kurtz, ou Lulu na súa última reinvención, levaranos directos á cidade que a acolleu cos brazos abertos. Onde Lulu, ou Dayna, atopou o seu sitio natural. New Orleans é o seu fogar, sempre o foi, aínda que non sempre vivise alí. Única na súa especie, a dos elixidos para tocarnos a alma en cada frase e lembrarnos que dúas guitarras e unha voz son todo o que fai falta para ser felices.
Elas Son Artistas | Dayna Kurtz and Robert Maché 25 Aniversario de ‘Postcards from downtown’
O VIII ciclo Elas Son Artistas ofrece a posibilidade de achegarse a unha das grandes cantautoras norteamericanas das tres últimas décadas. O tempo voa e aquí estamos, celebrando os 25 anos desde a edición do excepcional Postcards from Downtown, onde Norah Jones márcase un dueto con Dyana Kurtz. Lonxe quedan os días onde nalgún dos selos discográficos sagrados debatíanse entre a fichaxe dunha moza que sería a nova musa do blues máis comercial, unha tal Norah Jones, ou o dunha muller alta, de voz negra, dura, profunda, áspera e doce ao mesmo tempo, de nome Dayna Kurtz. Como moitas outras veces na historia, Dayna era moi consciente de cal sería o seu camiño a partir de aí. Unha garganta privilexiada, a súa voz ten a calor e o compás das vellas divas do jazz, como Billie Holiday, Betty Carter ou Nina Simone, do blues, como Bessie Smith, ou do soul, como Aretha Franklin. Un efecto dramático que só Tom Waits ou Marianne Faithfull posúen, a beleza dos textos de Suzanne Vega, o enxeño poético de Leonard Cohen, a intensidade de Jeff Buckley e Van Morrison, ecos de Patti Smith, Laura Nyro, Joni Mitchell… Ese disco contiña unha Torch Song como Love Gets In The Way que lle abriu as portas de Europa, especialmente en Países Baixos. Aínda quedaban un par de anos ata que España sucumbise aos seus encantos. Dayna Kurtz, ou Lulu na súa última reinvención, levaranos directos á cidade que a acolleu cos brazos abertos. Onde Lulu, ou Dayna, atopou o seu sitio natural. New Orleans é o seu fogar, sempre o foi, aínda que non sempre vivise alí. Única na súa especie, a dos elixidos para tocarnos a alma en cada frase e lembrarnos que dúas guitarras e unha voz son todo o que fai falta para ser felices.